58463.jpg

Minusta on tullut pilleristi. Tänään ostin ihmepillereitä. Ne nuorentavat: iho, hiukset ja kynnet kukoistavat ja vartalo kiinteytyy. Punaisia pillereitä otetaan päivällä ja hopeinen pilleri illalla. Näiden lisäksi syön Ubikinonia ja E-Epaa aamuisin. Kuitenkin olen väsynyt. Luulen että tarvitsisin amfetavitamiiniä.

Poikkesin tänään siellä kirppiksellä, mihin hain työharjoitteluun. Morjestivat kyllä, mutta mitään puheita ei ollut. Eilen soitin sinne ja he lupasivat ilmoittaa viikonlopun aikana päätöksensä. En minä kyllä ala kerjäämään harjoittelupaikkaa. Minulla on nyt viikko aikaa saada se harjoittelupaikka.

Siivosin tänään sekä ulkona että sisällä. Vein roinaa pihavarastoon, imuroin ja nyt on pyykkikone päällä. Marmatin myös pojalleni sitä kun aina vaan yksi ihminen siivoaa ja talo on kuin sikolätti. No, itsehän olen lapseni kasvattanut. Ei voi ketään muuta syyttää. Siis ei ne lapseni ihan laiskoja ole, mutta enemmänkin saisivat siivota.

Minua ei juksautettu tänään enkä keksinyt kellekään aprillipilaa.