Olin tänään kummityttöjeni syntymäpäivillä, vierailin ensimmäistä kertaa heidän uudessa kodissa. Matkustin bussilla ja kyselin kuljettajalta vaihtobussin pysäkin paikkaa keskustassa. Sain oivat neuvot. Olin sitten ainoa matkustaja, kun bussi kaartoi keskustassa päätepysäkille. Kuljettaja ei aukaissut minulle ovea, vaan teki minulle kysymyksen. Hän tiedusteli olinko asunut XX-osoitteessa silloin ja silloin? Kyllä olin, alle kouluikäisenä. Mies tunnisti minut, minä en ihan heti häntä. Oli ihan hauska tavata NIIN monen vuoden jälkeen.

Niin, menin siis vaihtobussilla, matkustin koko kaupungin halki laidalta laidalle. Mennen tullen mukanani matkusti kolme pikimustaa todella pitkää miestä. Arvelin että ovat koripalloilijoita. Arvasin oikein, he olivat Kueth Duany (198 cm ja 87 kg), Albert Mouring (190 cm ja 85 kg)ja Dennis ”DJ” Harrison (200 cm ja 100 kg), Tampereen Pyrinnön pelaajia. Paluumatkalla he istuivat ihan viereeni reenikassiensa kanssa; tunsin itseni aika pieneksi ihmiseksi. (Olen lyhyt, paksuutta saisin kyllä supistaa).