Olin varannut suolahoidon klo 14.00. Heräsin klo 13.00 ja soitin että en ehtisi hoitoon. OK, sain uuden ajan kello kuudeksitoista.

Menin suolahoitoon ja jälleen paikalla oli Pauli Mustajärvi. Menimme hoitohuoneisiin, minä yksin ryhmähoitohuoneeseen ja Pate yksityiseen huoneeseen. Ehkä Pate hoitaa iho-ongelmiaan, tai sitten hän haluaa olla rauhassa ja hoitaa hengitysongelmiansa. Hoidon jälkeen istuimme yhdessä juoden yrttiteetä.

Yritin jutella niitä näitä, kuten yleensä jutellaan. Pate ei tuumannut mitään, otti vaan lehden ja oli lukevinaan. Se siitä small talkinnasta. Minä en jutellut hänelle siksi että hän on julkkis, vaan siksi että istuimme saman pöydän ääressä.On kohteliasta jutella.

Olimme yhtä aikaa hoidossa myös maanantaina, silloin minulla oli ensimmäinen  suolahoito. Tuntuu että lima alkaa nyt irtoamaan joka rööristä.

Huomenna olen menossa oopperaan tyttäreni kanssa. Poika nauhoittaa meille uusiman Lost-jakson.