Aamulla olin kurssihaastattelussa. Mielestäni se sujui hyvin, päätöksen tiedän perjantaina tai maanantaina. Hakijoita kurssille oli 132 kappaletta ja 15 henkilöä otetaan kurssille.

Vein uuden talvitakkini Koisolle, siitä oli vetoketju hajonnut. Ostin takin tammikuussa ja kuitin olin jo heittänyt roskiin. Sain hyvää palvelua; kuittia ei kyselty ja uusi vetoketju luvattiin laittaa veloituksetta. Takin voin noutaa perjantaina tai maanantaina.

Olin kampaajalla. Tyveen väriä ja otsatukkaa ja niskahiuksia lyhennettiin hiukan. Päällyhiuksia kasvatan takaisin polkkatukkamalliin. Tänään minulla oli hieno kampaus, sain hyvää palautetta.

Illalla olin erään yhdistyksen hallituksen kokouksessa. Siellä meni kolme tuntia, onneksi sain kyydin kotiin. Bussilakon takia kotiin pääsy olisi ollut aika hankalaa.

Huomenna menen suolahoitoon. Ensimmäinen kerta ei tehnyt ihmeitä, mutta luultavasti viiden kerran hoito auttaa. Olen varannut ajan myös perjantaiksi. Varasin ajan myös omalääkärille, että pääsen allergiatesteihin.