Perjantain aloitin reippaasti: olin liikuntakeskuksessa tuplatunnilla. Tuli vedettyä Pilates- ja Bodypump-tunnit peräperään. Sitten meninkin syömään kiinalaiseen ravintolaan ja pika pikaa kotiin. Meinasin pyörtyä kun näin että pihaamme oli ilmestynyt siistejä lehtikasoja. Tytär oli kaverinsa kanssa haravoinut. Yes! Minä otin neljän tunnin tirsat.

Lauantaina piti yhdessä jatkaa haravoimista, mutta jatkuva sade esti puuhat. Vietin koko päivän sisällä. Tein jauhelihapastaa ja vohveleita. Pastassa oli paljon valkosipulia, ja tytär jynssäsikin hampaitaan uutterasti. Oli nimittäin menossa illalla viihteelle. Eräs tuttavani pyysi myös minua lähtemään tanssiravintolaan, mutta en luvannut lähteä. Koti on viihtyisämpi paikka kuin savuinen ja meluisa ravintola. Mutta kotona en kyllä tapaa sitä elämäni prinssiä.

Huomenna olen menossa uuteen työpaikkaan. Eniten minua jännittää tietokoneen suorituskyky. Toivottavasti kone ei ole hidas ja tukkoinen. Ehkä eka homma onkin puhdistaa ja elvyttää se toimintakuntoon. Jatkossa hoidankin blogin päivitykset työpaikalta, niinhän useimmat muutkin tekevät.