Eilen olin kahdessa vakipaikassa: Messukylässä ja Vuoreksessa. Messukylässä oli paikalla perheen isäntä ja kaksi kissaa. Mukavat jutustelut. Ehdin syömään evääni ennen seuraavaa kohdetta.

Vuoreksessa oli vastassa kolme koiraa. Meillä oli taas mukava jälleennäkeminen ;-) Hommat OK ja jätin viestin että seuraava kerta siirtyy eri päivään (koulujuttujen takia). Kotimatkalla poikkesin Ikeaan. Ensin söin ja sitten tein ostokset. Ostin säilytystarvikkeita, enkä mitään muuta. Teki kyllä mieli ostaa anopinkieli alle kahdeksalla eurolla...

Tänään olin jo kymmeneltä Nattarissa. Kaksi ihanaa koiraa oli vastassa. Tervehtiminen oli taas riemuisaa. Koirille tuli melkein riitaa siitä että kumpaako paijataan. Mukana oli työmaaradio ja hommat sujuivat hienosti.

Olin kotona alle kaksi tuntia ennenkuin lähdin kolmanteen työkohteeseen. Sillä välin ehti nuohooja käymään. Oikein mukava nuorimies. Juteltiin mukavia ja nuohooja lupasi auttaa minua eräässä ongelmassa. Mutta siihen palataan kun pakkaset alkavat. Illalla olin vielä maahanmuuttajaperheen luona. Nyt perheen tyttären huone on hyvässä mallissa. Juteltiin aika henkeviä ja tavataan taas ensi viikolla.

Päivän onnistumiset:

  1. Työhommat on sujuneet hyvin
  2. Nyt on säilytyslaatikoita tarpeeksi
  3. Viikonloppu, jee!