Heräsin aamulla yhdeksän maissa kun poika soitti minulle. Oli menossa ruokakauppaan ja kyseli mitä tarvitaan. Unenpöpperössä kerroin että kurkkua ja tomaattia. Kotona poika keitti kahvit.

Minä lähdin vasta kahdeksi Kaukajärvelle asiakkaan luokse. Paikalla oli vain kissa ja päästin sen ulos. Asiakas tuli myöhemmin ja juotiin hyvät kahvit pasteijoiden kera. Kerroin asiakkaalle että kylkeni on kipeä nyt flunssan jälkeen. Asiakas tuumasi että jos minulla on murtunut kylkiluu yskiessä. Näin hänen miehelleen oli kerran sattunut. Asiaa tuumailin: kylki tuli kipeäksi vasta flunssan aikana ja olen yskinyt ihan kauheasti.

Kotimatkalla menin Medisporttiin ja pääsin lääkärin luokse. Hän totesi murtuman ja lupasi että se paranee kuukaudessa ;-) Huomenna saan tukiliivin tai sitten kylki teipataan.

Kotona tein lihapullia pellillisen ja pesin kaksi koneellista pyykkiä. Enhän ole toki sairaslomalla, kun olen yrittäjä.

Päivän onnistumiset:

1. Mahakipuun löytyi selitys

2. Mukava työpäivä kahvittelun kera

3. Kotihommiakin tehty