Poika lähti aamutuimaan töihin autollani. Herätteli minut ennen lähtöään eli se siitä pitkään nukkumisesta ;-) Tuli tauolle jo kymmenen jälkeen. Juteltiin ja katseltiin tallenteita telkkarista.

Minä lähdin palvelutalolle ja olin paikalla sovitusti klo 14.00. Selasin ja raivasin asiakkaan posteja / papereita neljä tuntia. Homma jatkuu maanantaina. Tuumasin asiakkaalle että jo nyt on iso lasku tulossa (10 tuntia). Asiakas tuumasi vaan että älä huolehdi hänen raha-asioista. Tulimme taas hyvin toimeen. Totesimme että olemme molemmat leijonia horoskoopissa ja siitähän se johtuu.

Kotimatkalla kävin Koivistonkylän Prismassa ruokaostoksilla. Kotona poika pötkötteli sohvalla ja heräsi sitten. Laitoin teetä ja kahvia. Niitä sitten nautittiin leipien kera. Pojalla on huomenna vapaata. Saa kyllä mennä ostoksille: lupasi minulle tänään että ostaa Seppo Jokisen Hervantalaisen minulle. Minulla on töitä huomenna: kolmen tunnin keikka Pyynikillä.

Päivän onnistumiset:

1. Leolle on vaihdettu uusi vessa

2. Pojalle työtilaus sunnuntaiksi ja maanantaiksi

3. Postilaatikossa oli vain Hullujen Päivien opus: ei siis yhtään laskua