Aamulla olin klo 11.00 Nekalassa vakiasiakkaan luona. Raivasimme varastoa ja veimme osan tavaroista toiseen varastoon. Veimme myös tavaraa Nekalan jäteasemalle. Asiakas sai viedä vielä tavaroita Nekalan kierrätysasemalle. Minulle tuli jo kiire seuraavaan paikkaan.

Ehdin kyllä syömään Hatanpään Nesteellä. Lihapiirakka kahdella nakilla ja juoma kustansi 5,50 euroa. Hämeenpuistossa olin sovitusti klo 15.00 ja työaika oli kolme tuntia.

Saimme taas asiakkaan sukulaispojan kanssa raivattua asuntoa eteenpäin. Roskiin meni pari pussia tavaraa ja pahveja sitäkin enemmän. Seuraava aika sovittiin parin viikon päähän. Kotona olin vasta seitsemän jälkeen.

Juttelin pojan kanssa kuulumiset ja samalla Leo-kissa sai hieromiset. Leo sai myös nauttia tyrninlehdistä, joita asiakkaani lähetti sille. Poika kävi saunassa ja minä sitten myöhemmin. Pojalla oli vielä iltakeikka Härmälään. Maanantai on vapaata, mutta tiistaina on kokopäivän keikka Hartwall-areenalle.

Päivän onnistumiset:

1. Sauna teki gutaa

2. Leo sai tyrninlehtiä

3. Huomenna saa nukkua piiitkäään