Jo aika pitkään olen ollut väsynyt, turhautunut ja stressikin on saanut vallan. Enimmäkseen harmittaa kun rahat ei riitä jukolauta. Olisi pakko nostaa hintoja, mutta pelkään mitenkä asiakkaat suhtautuvat. Tänään maksoin Fonectan mainoksen, mutta alveja en saanut maksettua. Onneksi niiden eräpäivä on vasta huomenna ;-)

Päivä oli kyllä ihan mukava. Nukuin pitkään ja katselin perinteisesti kissan kanssa Ryhmä Pullmanin teen ja leipien kera. Iltapäivällä tytär tuli käymään. Ruokana oli sitä lihamakaronilaatikkoa. Tytär keitti vielä kahvit itselleen. Minä menin päikkäreille ruuan jälkeen.

Illalla vein pojan linja-autoasemalle. Poika oli pahantuulinen. Kertoi sitten minulle että hänen tietokoneesta oli hajonnut näytönohjain. Kone toimii enää vikasietotilassa ja siinäkin huonosti. Tietokoneen takuu umpeutui noin kuusi kuukautta sitten. Onneksi tämä vanha koneeni taas tänään käynnistyi!

Moni asia harmittaa, mutta väännän suupielet väkisin hymyyn. Sen pitäisi auttaa. Olin joskus kuuntelemassa Marika Borgin luentoa. Hän kertoi että kun huolia ilmaantui, niin hän hoki itselleen: kaikki on hyvin, kaikki on hyvin. Tätä minä olen nyt kokeillut.

Päivän onnistumiset:

1. Nukuttu on riittävästi

2. Molemmat lapset tänään lähellä

3. Huomiseksi tulosteltu laskuja asiakkaille