Viikonloppuna olen nukkunut paremmin kuin viikolla. Viime yönä kyllä taas heräsin janoon (onkohan minulla sokeritauti?), mutta onneksi olin varannut vesilasin sängyn vierelle. Huikka vaan ja uni sai jatkua.

Päivällä tein taas ruuaksi pataruokaa. Olen näköjään jumiintunut helppoon pataruokaan: lihaa, perunoita, kasviksia, hyvät mausteet ja kermaa. Onnistuu aina. Lihapadan perään uuniin meni raparperipiirakka. Tehokasta uunin käyttöä.

Hain tyttäreni Kaukajärveltä tänne syömään ja kahvittelemaan. Tytär kertoi viimeisimmistä tapahtumista mitä viihteellä oli tapahtunut. Yksi hauskin juttu oli lakanan repeäminen. Ei siitä sen enempää...

Siskoni soitti ja samalla kokeili uutta kännykkäänsä. Bluetooth ei toiminut ihan kunnolla: äänenvoimakkuus vaihteli ja välillä äänet häipyivät kokonaan. Toivottavasti saa puhelimensa toimimaan kunnolla.

Laitoin automyyjälle tänään emailia. Autosta ei saa millään ilveellä antennia irti. Tänään piti viedä auto pikapesuun, mutta antenni ei vaan irtoa. Minä, tytär ja huoltoasemalle osunut mies yritimme vuoronperään antennia irti. Tuloksetta.

Katsokaapa tämä video. Siinä esiintyy rumpali, joka ei varmaan kärsi niska- tai hartiasäryistä. Naurattaa varmasti.

Päivän onnistumiset:

1. Molemmat lapset täällä kotosalla

2. Pojan Kela-paperit postitettu

3. Kadonnut kuitti löytyi ja on jo postitettu kirjanpitäjälle