Huh! Kellojensiirto teki oloni huonoksi. Olin ihan puolijauhoinen tänään. Nukuin yöni huonosti ja näin painajaisia. Koko päivä meni ihan zompiena.

Olin Hervannassa vakiasiakkaan luona. Hän kehui ettei aika ole koskaan kulunut niin nopeasti. Juttelimme koko kaksi tuntia aktiivisesti, niin se aika kului kuin siivillä.

Poikkesin Hesburgeriin ja ostin ruisburgerin salaatilla ja tuoremehulla. Ihan hyvä ateria. Pyynikillä olin neljän maissa. Siellä normisiivous ja sovimme tulevista ikkunanpesuista.

Pojalla oli ollut hyvä Helsingin reissu. Oli nukkunut viime yönä vaan tunnin verran, mutta ehti kuitenkin koulun bussin kyytiin vaikka myöhästyi Paunulaisesta.

Poika kävi illalla saunassa ja minä olen menossa nyt vuorostani. Yösaunaan. Tulostelin tänään laskuja huomisille asiakkaille. Oma tilini on nollalla: yritin tänään nostaa 20 euroa mutta tilillä ei ollut katetta. Onneksi yrityksen tilillä on rahaa.

Päivän onnistumiset:

1. Nyt nopeasti saunaan ja sitten nukkumaan

2. Kesäaikaan jo tottumassa

3. Viesti Planeetalle: jospa tekisin itse yritykseni nettisivut