Todellakin heräsin vasta klo 13.15. Koko talo oli unessa vielä silloin: kissa koisasi sohvalla , koira lattialla ja poika yläkerrassa. Sain soiton yh-yhdistyksen PJ:tä ja hän kyseli minua kokoukseen.

Olin unohtanut totaalisesti koko tapahtuman. Lähdin sinne kiireesti. Kokouksessa lopetimme yhden toimimattoman yhdistyksen, eli teimme purkupöytäkirjan. Kotimatkalla nappasin tyttäreni kyytiin. Hän ja poika lähtivät vaihtamaan niitä farkkuja ja kenkiä. Kävivät samalla reissulla morjestamassa siskopuoltaan. Poika pääsi saunaan heti kun palasi kotiin. Pesukoneessa on nyt pojan reissuvaatteet sekä minun pyykit.

Kyselin serkultani hänen tuloaikaa huomiseksi. Kuulemma ei pääse tulemaan, ehdotti uudeksi tapaamisajaksi sunnuntaita 28.2. Se sopii hyvin. Laitoin viestiä siskoilleni.

Onneksi en ehtinyt alkamaan siivousta. Nyt minulla on kolme viikkoa aikaa raivata. Tässä kuva meidän pukuhuoneesta. Laitan sitten "jälkeen" kuvan kun olen saanut sen raivattua ;-)

1265489810_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Päivän onnistumiset:

1. Hyvä pataruoka valmiina: palapaistia ja härän filettä

2. Nukuin todella pitkään

3. Vieraat saapuvat vasta 28.2