Olin Järvensivulla klo 10.30 ja sain tehtyä hommat melkein OK. Mukana oli imurin suulake, joka nopeuttaa imurointia huomattavasti. Suulake liukuu lattialla tosi kevyesti. Suosittelen!

Matkasin Tiiliruukinkadulle ja siellä oli vastassa kaksi koiraa. Perheen oman koiran lisäksi heillä on hoidossa kuukauden ajan perheen mummon koira. Mummo on lomamatkalla Amerikassa. Hoitokoira oli oikein mukava.

Viimeinen työkohde tänään oli Leinolassa. Vanhan työkaverini luona siivous sujui ihan OK. Sovimme tulevat siivousajat joulukuulle asti. Ainoastaan jouluviikko jäi sopimatta. Silloin minulla on kiirettä: pitää sovittaa viikon vakiasiakkaat kolmelle päivälle. Haastetta!

Olin kotona vasta seitsemän jälkeen. Toimittaja soitti minulle jo iltapäivällä ja kyseli Kuningaskuluttaja-juttua. Lupasin hankkia kuvattavan ja sainkin sen tänään. Toimittajan kanssa sovimme kuvauspäivän manantaiksi parin viikon päähän. Asia on bueno.

Olen nyt vieraillut autokorjaamolla jo kolmena päivänä tällä viikolla. Koskaan ei ole ollut ketään paikalla. Huomenna soitan korjaamon omistajalle.

Päivän onnistumiset:

1. Uusi tarjouspyynti sähköpostissa. Vastasin heti

2. Työaikataulu piti kutinsa

3. Poika ehti ajoissa kouluun