Heräsin levänneenä, vaikka näin yöllä painajaisia. Unessa autokorjaamon mies kuristi minua, kun en ollut maksanut velkojani. Hmm, taidan poiketa maanantaina siellä korjaamolla: maksan velkani ja kerron vaihdelaatikon uusista ominaisuuksista.

Tytär soitti ja kysyi kyytiä kotiinsa kaupungista. Oli ollut taas talkootöissä erästä saunaa siivoamassa. Poika sai lähteä siskoaan hakemaan, minä menin saunaan. Hakureissulla poika oli ostanut tietokoneelle mikrofonin kuulokkeilla. Joissakin peleissä se on kuulemma ihan välttämätön.

Lähdin tyttären kanssa erään yhdistyksen joogatilaisuuteen. Paikalla oli vain muutama henkilö, mutta itse jooga ja sen ohjaaja olivat hyviä. Teimme hengitys- ja rentoutusharjoituksia. Myös silmät jumpattiin. Lopuksi keitimme teetä ja söimme tyttäreni tekemää mustikkapiirakkaa.

Sitten tulikin kiire. Olin sopinut tyttären kanssa että menemme Ylioppilasteatterille stand up-iltaan. Äkkiä kotiin, pikainen syöminen sekä laittautuminen iltaa varten. Sitten tytär tuli kaverinsa kanssa minua hakemaan. Kun pääsimme perille, niin ovella oli lappu että loppuunmyyty. Voi harmi! Likat lähtivät elokuviin ja minä matkasin Paunulaisella kotiin.

Päivän onnistumiset:

1. Sauna teki hyvää kipeille lihaksille (tai läskeille)

2. Jooga oli mukava kokemus

3. Huomennakin on vapaapäivä