Minä, poika ja koira nukuimme hyvin. Minä heräsin yhdentoista aikaan, koira puolenpäivän jälkeen ja samoin poika. Tein ruuaksi oikeaa perunamuusia ja paistoin uunissa lohta. Lohen rinnalle laitoin sipulin ja paprikan lohkoja. Reilu puoli tuntia 200 asteessa ja hyvää oli. Kastiketta ei ollut, mutta kylmä kermaviilikastike olisi sopinut. Huomenna voimme syödä perunamuusia uunimakkaran kera. Kävin uusimassa lottoni ja vein mainoksiani toiselle lähikaupalle.

Soitin tyttärelle ja kyselin häntä käymään. Tytär oli Ideaparkissa poikakaverinsa ja anoppinsa kanssa. Minusta tuntuu että tyttäreni viettää enemmän aikaa anoppinsa kanssa kuin minun kanssa. He käyvät yhdessä syömässä ja ostoksilla. Täytyypä järjestää paremmin aikaa tyttären kanssa. Hän on suosittu tyttö!

Illalla siivosin pojan kanssa. Poika imuroi ja minä pyyhin lattiat. Lisäksi pesin pari ikkunaa ja pyyhin pölyt.  Matot olivat pihalla tuulettumassa ja nyt kotona tuoksuu ihanasti Tolun tuoksu.

Paistoin sitten meille lättyjä. Minä söin pari lättyä ja poika melkein kaikki loput. Huomiseksi jäi muutama lätty. Taikina oli melkein litranen. Räiskäleitä paistaessa katselin Huuman viimeistä lähetystä. Muuten mukava esitys, mutta Duudsonien esityksestä en pitänyt.