Kun ei kerran ole asiakkaita, niin harjoittelen työtäni täällä kotona. Poika nukkui aamulla pommiin ja myöhästyi muutaman tunnin koulusta. Minä olin pahalla päällä heti aamusta. Sain oikein huutokohtauksen. Aiheena oli se, ettei täällä siivoa kukaan muu kuin minä. No, poika imuroi ennen kouluun lähtöään keittiön ja lupasi että siivousta jatketaan illalla.

Minä perkasin laatikoita ja hyllyjä. Niihin olen survonut tärkeitä ja vähemmän tärkeitä papereita. Tänään sain aikaiseksi neljä muovikassillista jätepaperia ja yhden paketin pahveja. Roskiin meni myös tavaraa. Koti on edelleen aika kaaoksessa. Siivotessa paikat sotkeentuvat ensin ja vasta loppujärjestely tuo harmonian.

Aamun rähjäyksen takia tein sovittelevan pannukakun sopivasti kun poika tuli koulusta. Kaverini poikkesi samaan aikaan meille kahville. Pannari tuli syötyä melkein kokonaan. Lähdin kaverini kanssa Kangasalle ostoksille.

Ostin Kangasalan Prisman läheisyydessä olevasta eläinkaupasta kissalle kuivamuonaa ja kissanminttujauhetta. Kissa oli ihan pyörryksissä pelkästä jauhepaketista. Se pyöri ja kiehnäsi sekä yritti syödä takajalkansa. Uskaltaakohan sille antaa jauhetta ollenkaan?

Siskoni soitti tänään ja kyseli kommentteja yrityksensä uusista nettisivuista. Hän oli käyttänyt Kotisivukonetta. Sivut olivat muuten OK. Siskoni oli vaan tehnyt klassisen virheen, eli aleviivannut muutamia asioita. Netissä alleviivaus tarkoittaa että se on linkki. Jos alleviivaus eli oletettu linki ei toimi, niin käyttäjä ihmettelee. Eikä tule sivulle uudestaan. Siskoni lupasi muuttaa alleviivaukset boldiksi tai vinoksi. Katson huomenna korjaukset.