Eli tarkennan tässä eilistä kirjoitustani. Siitä sai sen kuvan että olen viemässä koiraamme huomenna piikille. Mutta näin ei tule tapahtumaan. Vien koiran huomenna eläinlääkärille, mutta toivon että lääkäri määrää sille sydänpillereitä. Ja koira saa jatkoaikaa elämälleen. Kiitos kuitenkin haleista ja monista kommenteista.

Olen nyt antanut koiralle magnesiumia. Puolikas tabletti ruuan kera päivittäin. Magnesium auttaa ihmistäkin, jos on rytmihäiriöitä. Syön sitä siis itsekin. Koira on ollut tänään ihan elämänsä kunnossa. Olin tosin tänään melkein viisi tuntia kokousreissulla. Poika kehui että koira oli nukkunut koko sen ajan.

Aikaisemmin kerroin että en hae koiralle ihmepillereitä. Jos koira kärsii, niin sitten se lopetetaan. Nyt olen tullut toisiin aatoksiin. Nyt haen kaiken avun minkä saan koiralle. En silti pitkitä turhaan sen elämää. Uskon että osaan olla realisti asian suhteen.

Tänään oli yh-kokous. Paikalla oli eräs kansanedustaja kokousvieraana. Hän innostuikin puhumaan yli kaksi tuntia. Kokous venyi yli aikarajan. Kokous oli sinänsä hyvä, saimme hallitukseen kolme uutta jäsentä.

Tarkoitukseni oli mennä kokouksen jälkeen Stockmannille ostamaan pojalle se peli. Jo kokoukseen mennessä oli vaikeuksia saada autoa keskustaan parkkiin ja sama ongelma jatkui kokouksen jälkeen. Ajelin pillurallia Stokkan ympärillä löytämättä parkkipaikkaa. Kaupungissa oli tänään pukkiparaati ja monet kaupat olivat avoinna. Luovutin ja lähdin Kalevan Prismalle.

Siellä oli parkkialue aivan täynnä. Unohdin että tänään oli asiakasomistajapäivät. Koko Tampere oli päättänyt lähteä tänään ostoksille. Minä ostin vain shampoota. Tämä terapeuttinen shampoo on ainoa mikä sopii päänahalleni. Olen käyttänyt sitä vuosia. Siinä ostosruuhkassa minä olin siis kassajonossa yhden shampoopullon kanssa. Kyselin Prismasta pojalle peliä, mutta heillä ei ollut sitä myynnissä.

Ilta kului kotona nopeasti. Laitoin astianpesu- ja pyykkikoneen päälle. Töllöttelin telkkaria. Ja jopa äänestin Talentissa. Rumpali Jayn silmät lumosivat minut. Ja kyllä pojat soittaa osaavat.