Olin molempina päivinä työharjoittelussa. Torstaina minulla oli kassaharjoittelua puoli tuntia. Oli vaikeaa näppäillä summa, euro tai etukortti. Aina vaan meni sormet väärälle näppäimelle. Opastajani oli kyllä mukava nainen. Kävin kaverini kanssa illalla kävelyllä Kalenvankankaan hautausmaalla. Lenkki kesti vain puoli tuntia, kaverilleni tuli kova pissahätä ja meidän oli suunnistettava kotia kohti.

Perjantaina olin miesten osastolla töissä. Miehet eivät sotke vaateosastoa ollenkaan niin pahasti kuin naiset. Järjesteltävää oli melko vähän. Kaverini kanssa kävelimme perjantaina Kaukajärven ympäri, matkaa tuli 8 kilometriä ja aikaa kului puolitoista tuntia. Siellä kotona tai töissä tietokoneen äärellä saa nyt tehdä minulle aaltoja. Olen ihan ylpeä itsestäni suorituksen vuoksi! Saa nähdä kuinka kipeänä on selkä ja jalat huomenna. Meillä on tavoitteena kävellä järvi ympäri kolme kertaa viikossa.