Mielestäni olen päivitellyt päivittäin, mutta eilinen on kadoksissa. No, eilen ei oikeastaan tapahtunut juuri mitään. Nukuin pitkään ja sitten katselin tallenteita Leo sylissäni.Illalla leivoin mantelileipää ja siitä tulikin hyvää.

Tänään poika sai lähteä autollani hommiinsa. Vei ruokia päiväkodeille. Tuli kotiin ennen kahtatatoista ja minä lähdin samantien omiin hommiini Linnainmaalle. Homma ihan OK ja sovittiin seuraava käynti.Kotimatkalla kävin lähikaupassa ruokaostoksilla. Kauppaan tilattiin Fiberhuskia, kun sitä pyysin.

Illalla olin punnituksessa GoGo:lla. Hain kaverini kyytiin ja mentiin kaupunkiin minun autollani. Facebook-ryhmämme aikoo laihduttaa oikein kunnolla. Keskiviikkona meillä on yhteislenkki.

Poika kuukahti illalla sänkyynsä. Laitoin hänelle kellot soimaan aamuksi, mutta en herätellyt. Toivottavasti huominen työpäivä sujuu hyvin.

Minulla on huomenna vapaata. Menen kaupunkiin. Ensin otsonihoito päänahalle ja sitten viimeinen kerta elämänvalmennusta.

Päivän onnistumiset:

1. Kiva laihdutusryhmä tänään GoGo:ssa

2. Nyt alkaa laihdutus

3. Huomenna on vapaapäivä