Siinä oli tämän päivän ruoka. Minä nukuin kahteentoista asti ja koko päivän oli ihan saamaton olo. Poika oli valvonut koko yön pelaamalla ja olemalla chatissa. Voi meitä.

En ole koko päivänä liikkunut mihinkään kotoa. Kisaan ruoka ja maito on aika vähissä, mutta selviämme kyllä huomiseen. Katselin eiliset tallenteet digiboksilta ja laitoin illalla uusia tallentumaan.

Poika nukahti huoneeseensa kuuden maissa illalla ja heräsi yhdeksän maissa. Tein hänelle puuron iltapalaksi ja komensin takaisin nukkumaan Valvoo kyllä vielä, koska juttelee siskonsa kanssa.

Tytär tuli käymään illalla ja toi samalla lainaamansa kylmälaukun ja makuupussin. Kärkkyy nyt vuoroansa tänne tietokoneelle.

Ajopäiväkirjaa olen saanut hieman eteenpäin: olen katsonut reittihaulla matkakilometrejä. Nyt on siis päivämäärät, kohteet ja kilometrit kohdallaan. Vielä on kirjattava ne ylös varsinaiseen ajopäiväkirjaan ja saatava auton matkamittarin lukemat täsmäämään.

Huomenna olen menossa uuteen työkohteeseeni ja ihan innolla menenkin. Saan olla ihan rauhassa, koska perhe on mökillä. Teen ”koesiivouksen” eli testaan kauanko aikaa menee perussiivoukseen. Lisäksi teen muuta siivousta. Minulle on varattu aikaa kolme tuntia tähän käyntiin.