Sain iltapäivällä soiton töihin, ettei minun tarvitsekaan mennä lippuja myymään Doc.Tor-näytelmään. Esitys oli loppuunmyyty. Kerroin että olin kyllä ajatellut mennä katsomaan kyseisen esityksen. Minulle luvattiin paikka näytökseen.

Menin siis suoraan töistä Pakkahuoneelle. Sain heti laittaa kahvit tippumaan. Juttelin keittiössä hääräävän henkilön kanssa ruuanlaitosta. Katselin hänen Intia-aiheisia keittokirjoja ja neuvoin hänelle helpon pitsapohjan. Join kahvit ja söin ostamani sämpylän. Kuten olin olettanutkin, talkoolaisille varattu ruoka oli loppunut.

Kävelin yhden tytön kanssa Komediateatterille. Tyttö oli viemässä sampanjapulloja  näytökseen. Aikaisemmin on näyttelijöille viety kukkia, mutta nyt on tapana antaa heille juomaa. Monet kyselivät lippuja ja olivat pettyneitä, kun niitä ei ollut tarjolla. Ylimääräisille penkkipaikoille oli oikein jonoa. Minä pidin puoleni ja pääsin katsomoon.

Esitys oli todella hyvä. Huomenna on viimeinen esitys ja lippuja oli vielä tänään tarjolla. Luultavasti sekin esitys myydään loppuun, joten minun ei tarvitse lähteä illalla teatterille. Lauantain Postia Eva Dahlgrenille esitys on myös loppuunmyyty. Sen tilalla menen myymään lippuja Frenckeliin Takaisin maalle esitykseen. Siihenkin esitykseen pääsen katsojaksi.

Torstaina on tapahtumien yö. Heli Laaksosen esitys on loppuunmyyty. Homo-orkesterin esitykseen oli paikkoja jäljellä. Ilmoitin itseni tilaisuuteen. Täytyy nyt kysellä likkakavereilta, ovatko he todella tulossa teltalle. Nämäkin liput myydään varmaan loppuun.