Tänään olen ollut koko päivän kotona, ainoastaan poikkesin ennen kuutta lähikaupassa ruokaostoksilla. Minulla oli vapaapäivä ja pojalla myös. Tilattiin Kotipitsasta burger- ja lihamestaripitsat. Minä söin puolet lihamestarista ja loput laitoin jääkaappiin. Poika söi kokonaan pitsansa.

Facebookissa bongasin ilmoituksen että polkupyörä nopeimmalle kympillä. Ensin olin jonossa tokana, mutta "voitin" mittelyn koska laitoin ekana yksityisviestin myyjälle. Haettiin pojan kanssa pyörä meille. Poika ei tykännyt koska joutui keskeyttämään nettipelinsä. Saatiin pyörä autoni kyytiin, enkä joutunut ajamaan sitä kotiin rankkasateessa.

uusipyy15.jpg

Kävin vielä illalla koeajolla ja pyörä toimi kuin unelma. Pyörän ovh on noin 270 euroa, mutta minä maksoin siitä kympin. Illalla lämmitettiin sauna. Kokkailin illalla lihamakaronilaatikkoa ja nyt siitä on osa jääkaapissa.

Päivän onnistumiset:

  1. Ihana päivä
  2. Uusi polkupyörä
  3. Saunomista