Eilen oli vapaapäivä ja olin hierojalla. Auto oli pojalla, joten kävelin hierojalle. Oli kyllä aika liukasta, joten pyysin poikaa minua hakemaan. Ja se onnistui. Kotona keitettiin kahvit. Juuri kun olin tällääntynyt telkkarin eteen kahvin ja voileipien kera, tytär soitti. Kyseli ostosmatkalle verkkokauppaan (Pirkkala) ja Kodin Ykköseen (Lielahti). Lähdin matkaan ja käytiin molemmissa.

Verkkokaupasta ostin uuden sähköhammasharjan ja tytär osti samanmoisen. Käytiin Ykkösen loppuunmyynnissä, mutta ei siellä ollut ostettavaa. Kotimatkalla haettiin vielä Linnasta tyttärelle kirjoja. Vielä ruokakaupan kautta kotiin. Siellä kahvit ja syötiin lisäksi mustaamakkaraa keittämäni puolukkahillon kera. Hillo sai kehuja! Tytär lähti illalla bussilla kotiinsa ja minä kyyditsin hänet pysäkille.

Tänään olen viettänyt taas vapaapäivää. Poika lähti hommiinsa kahdentoista maissa. Sitä ennen juotiin kahvit leipien kera. Raivasin tänään keittiötä. Nyt on työtasot aikas siistinä ja ilman turhia tavaroita. Ajopäiväkirjan kirjoitus siirtyi huomiselle...

Päivän onnistumiset:

  1. Mukava perjantai lasteni kanssa
  2. Uusi hammasharja on todella hyvä
  3. Viikonloppu on mukavaa aikaa