Heräsin jo klo 8.00. Kissa piti meteliä yöllä raapimalla lattiaa eikä lopettanut meteliä vaikka huusin sille. Kuulin myös pojan töihinlähdön. Yleensä nukun kuin tukki, mutta en näköjään enää.

Soitin terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja tarkoitus oli saada uusi verenpaineresepti. Sairaanhoitaja sanoi että minun on tultava lääkärin luokse ja aika varattiin 13.9. Totesi samalla että minulla on verikokeet ja sydänfilmi ottamatta. Totesin että lähete on varmaan vanhentunut (uusittu ainakin kaksi kertaa). Hoitaja sanoi että lähete on voimassa ja voisin mennä vaikka heti kokeisiin. Niin tein ja olin Linnainmaan terveyskeskuksessa heti yhdeksän jälkeen.

Kun tuli vuoroni, niin työntekijä totesi ettei mitään lähetettä ole voimassa. Soitti sitten lääkärilleni ja lähete uusittiin. Sydänfilmiä lääkäri ei uusinut. Kauheassa nälässä kävin syömässä sämpylän Subissa ja sitten kohti kotia.

Ennen töitä hain paketin asiamiespostista: uuden imurin suulake oli saapunut. Imuri on hyvä, mutta suulakkeesta irtosi pikkuosa käytössä. Olipa taas hyvää palvelua!

Vakihommat Messukylässä kissojen kera ihan Ok. Kävin syömässä Munkkimiehissä ja sitten Linnainmaalle. Vakiasiakas jo odotteli minua. Työtä kaksi tuntia ja laskukin oli valmiina. Asiakas kertoi taas äänistä jotka kehottavat häntä toimimaan. Nyt ne oli kehottaneet välttämään suihkua ja saunaa useamman päivän ajan.

Pojalla on huomenna vapaapäivä. Menee tosin työmaalleen perehtymään firman linja-autoon. Sillä autolla sitten kuljetus lauantaina.

Illalla olin pihassamme ja ihmettelin kummallista ääntä. Aivan kuin sateen ropinaa ja ääni kuului pihakoivustamme. Aikani sitä tutkailin ja totesin että koivu pudotteli siemeniä. Siitä se ääni kuului.

Päivän onnistumiset:

1. Verikoe on otettu

2. Oikea ruokatunti pidetty

3. Pojalla ja minulla hyvä työpäivä