Olen hyvin tyytyväinen uuteen puhelimeen. Mutta olen ihmetellyt kun siihen ei ole tullut paljon soittoja. Enimmäkseen vain tekstareita. Tänään asiakas soitti ja kertoi että oli yrittänyt viisi kertaa soittaa minulle tuloksetta. Vika hänellä vai minulla? Nyt laitoin puhelimesta virrat pois ja taas päälle. Jospa taas pelittää?

Heräsin ennen yhdeksää kun sain viestin. Joku Pete kysyi laittaako hän kuvan tulemaan siitä "isosta"? Parin tunnin päästä tuli kysely uudestaa ja vastasin siihen että "älä laita". Varmaan väärä numero Petellä ;-) Katsoin numeron ja sehän oli tietysti tuntematon.

Pojalle tuli tänään maihinnousukengät ja hän sai itse hakea ne postista. Olivat kyllä todella hienot. Juteltiin ja touhuttiin ennen työhönlähtöäni. Halasin poikaa: viimeinen loma ennen siviiliinpääsyä. Minä lähdin työmaalle klo 12.05.

Olin Ikurissa ihan ajallaan ja kissat toivottelivat minut tervetulleeksi. Poikaset olivat kasvaneet ihan älyttömästi kuukaudessa. Eväänä minulla oli lohileipä ja sen haju vasta kissoja kiehtoikin.

Seuraava kohde oli Pyynikillä. Ajomatkalla poikkesin Plantageniin Lielahdessa. En ostanut mitään, ei mitään huipputarjouksia. Cittarista ostin evääksi lohisalaattia ja aurajuustolohta. Hyvä palvelu herkkuosastolla, koska myyjät olivat "ikäneitejä".

Pyynikillä huomasin asiakkaan kylpyhuonessa pienen vesivuodon ja laitoin siitä viestiä asiakkaalle. Pyyhekuivain valutti vettä ja sehän on korjattava.

Päivän onnistumiset:

1. Hyvä työpäivä tänään: laskutettavaa kuusi tuntia

2. Työaikataulu piti kutinsa

3. Huomiseksi tulosteltu laskuja