Heti aamulla soitin lääkärin ajanvaraukseen. Huomiseksi olisi ollut vapaa aika, mutta minä pyysin vain soittoa omalääkäriltä. Toivon että hän uusii vanhentuneen lähetteeni. Soittaa minulle huomenna.

Olin aamulla Kaukajärvellä vakiasiakkaan luona. Kaikki OK, vaikka olin etuajassa.Työn jälkeen kävin kotona syömässä nuudeleita ja lähdin Ruotulaan toisen vakiasiakkaan luokse. Hommat OK.

Kiirehdin kotiin ja melkein samoin lähdin Omakotijärjestön hallituksen kokoukseen. Oikein hyvä kokous. Tarjolla oli kahvia ja laskiaispullia sekä kinkkupiirakkaa. Kokous päättyi vasta klo 20.00.

Tein illalla kirjelmän Kelaa varten. Siinä todistetaan että tytär ei ole saanut mitään rahaa yritykseltäni. Huomenna haen siihen allekirjoituksen kirjanpitotoimistolta. Sitten tytär saa asiansa kuntoon Kelan kanssa.

Taas olin Facebookissa: uusin ystäväni on Kete Rahkonen. Kysyin myös nyt Facebookin kautta pojalleni työharjoittelupaikkaa vanhalta koulukaveriltani. Oltiin samalla luokalla vuonna 1967- 70.

Päivän onnistumiset:

1. Ihana olo ilman tykytyksiä. Nauttikaa terveydestänne!

2. Facebookissa taas uusia yhteydenottoja

3. Lapset ovat parantuneet sairaudesta