Vintti laittoi minulle oikein asiallisen viestin, mutta minulla ihan mahaa kouraisi se asia. Hän on sitä mieltä että kerron ihan liikaa asiakkaistani. Ja juttu voi ollakin niin. Toisaalta en usko että asiakkaani tunnistaisivat itseään, tuskin he tätä blogia lukevat. Paitsi yksi ja yhden tytär. Ehkä minun on jatkossa kerrottava vähemmän juttuja asiakkaistani?


Tänään kävin kahden vakiasiakkaan luona. Tuuletin petivaatteet ja tein normaalin siivouksen ensimmäisessä paikassa.  Hän toivoi laskutusväliä kuukaudeksi, nyt olen laskuttanut kahdenviikon välein aina käyntieni mukaan. Lupasin liittää seuraavat kaksi laskua yhteen nippuun. Lisäksi hän toivoi joulusiivousta (pidempää siivousaikaa) joulukuulle.


Toisen asiakkaan luona oli kissat taas seuranani. Nuorempi ei ole vieläkään tottunut imuriin. Se säntäilee kuin puolihullu kun minä imuroin. Toinen on erittäin kiinnostunut mopista. Leikin molempien kanssa jonkun aikaa. Mukavia veijareita!


Kävin nopeasti ruokakaupassa ja ehdin olemaan kotona alle puolituntia. Sitten kiirehdin erään järjestön hallituksen kokoukseen Tampereen Vedelle. Kokous oli hyvä ja saimme monta asiaa päätökseen. Ennen joulua on vielä kirjatyöryhmän päätöskokous, eli menemme syömään yhdessä.


Aamulehden toimittaja oli minuun yhteydessä tänään. Oli luetuttanut juttunsa osaston muilla toimittajilla ja he olivat kiinnostuneet yrityksestäni. Kyseli tuntihintaa. Vastasin sähköpostiin ja vähän piikittelin ettei toimittaja ollutkaan tutustunut nettisivuuni. Siellähän se hinta on esillä.


Päivän onnistumiset:

1. Hyvä tasainen työpäivä.

2. Hyvä kokous illalla.

3. Toimittajien kiinnostus yritystäni kohtaa.