Matkasin Pispalaan kahdeksitoista. Auto sammui kolme kertaa matkalla, mutta onneksi se taas käynnistyi. Pispalassa ajoin asiakkaan pihassa autoni kiveen niin että pamahti. Onneksi etupuskuriin tuli vain pieni jälki. Seuraavan kerran menen Pispalaan kyllä bussilla.


Siivous sujui ihan OK. Neuvoin laittamaan vessojen lavuaareihin putkimiestä, jotta tukkeumat aukeaisivat. Seuraava käyntini on kuukauden päästä. Jätin laskun asiakkaalle.


Tulin kotiin ruokakaupan kautta. Ruokana oli pikaista Italian pataa. Tuunasin sitä sipulirouheella ja maustetulla kermalla. Oli hyvää! Poika oli kotona tänään. Meni aamulla kouluun mutta tuli kotiin jo yhdeksän maissa. Nuha oli vaivannut. Eli unitauti, loman jälkeen on rytmi sekaisin. Nyt on kuulemma hyvä olo, hunaja ja sauna auttoivat.


Minulla oli illalla omakotiyhdistyksen hallituksen kokous. Ei tehnyt yhtään mieli mennä sinne. Siellä hallituksen jäsenet äänestivät että maksaako yhdistys heidän juomansa eräässä kokouksessa. Minä olin ainoa joka äänesti vastaan. Muutenkin tunnelma oli aika jäinen. Syyskokous on marraskuulla ja silloin valitaan uusi hallitus sekä puheenjohtaja. Saa nähdä olenko vielä mukana porukassa? Mielelläni olisin jos porukka vaan vaihtuu edes osittain.


Sauna on nyt lämpiämässä. Poika siellä jo kävi ja minä olen menossa jälkilöylyyn. Huomenna olen menossa Hervantaan uuden asiakkaan luokse. Kyseessä on hengityspotilas ja asunto on pieni yksiö. Toivon että auto toimii hyvin ja kuljettaa minua asiakkaalta toiselle.


Päivän onnistumiset:

1. Uusi asiakastiedustelu.

2. Auto ei jättänyt tielle.

3. Sauna rauhoittaa.