Tänään kuulin että minua ollaan syrjäyttämässä omakotiyhdistyksen puheenjohtajan paikalta. Hankala naapurini on ehdottanut varapj:tä tilalleni. Nyt hän värvää äänestäjiä uuden ehdokkaan puolelle. Hämmentävä tilanne. Olen ollut mielestäni hyvä pj, mutta ehkä sitten en. Tämän kaiken takana on kosto siitä että olen valittanut naapurin poikien touhuista. Nyt mietin mitä teen? Joko lopetan nämä yhdistyshommat kokonaan, tai sitten alan värvätä itselleni äänestäjiä.


Tänään olin ikkunoita pesemässä Lielahdessa. Koko homman meni noin kolme tuntia. Olin kyllä paikalla melkein neljä tuntia, koska kahvittelimme ja juttelimme mukavia. Tarjolla oli ihanaa omenapiirakkaa.


Kävin erään järjestön toimistolla ja löysin yhdistyksen asiapaperit, joita verottaja kaipaa. Nyt voi huokaista sen suhteen. Postitan paperit huomenna. Huomenna olen menossa Pispalaan ja jo nyt kauhistuttaa autolla ajaminen siellä kapeilla kujilla. Toivottavasti en joudu peruuttelemaan siellä.


Koira oli taas pissannut viime yönä eteisen lattialle. Vaikka sitä ulkoilutettiin kahteen kertaan illalla. Saan taas mopata lattian oikein kunnolla.


Keräsin tänään omenoita ison muovikassillisen ja leikkasin vadelmia pois. Piha alkaa näyttämään aika siistiltä. Luultavasti nurmikko on vielä ajettava kertaalleen ennen talven tuloa.