Illan kokous ei antanut yhtään vastausta. Harmillinen naapurini oli kokouksessa vartin verran ja ehdin selostamaan hänelle valituksiani. Tai siis valituksia mitä olen saanut naapureilta pitkin kesää. Juuri tämän naapurini koirasta ja lapsista. Huomautin ettei viestintuojaa kannata ampua. Nainen oli hyvin kylmäkiskoinen minua kohtaan. Korostin vielä etten minä ole keksinyt mitään perättömiä enkä halua kellekään pahaa. Naapuri on ihan itse järjestänyt kaikki valituksen aiheet.


Puheenjohtaja asia siirtyi eteenpäin. Pahaksi onneksi varapj on ihan innolla menossa pj:ksi. Hän ei ymmärrä että häntä on ehdotettu vain minun kiusakseni. On aika tittelinkipeä mies. Saa nähdä kuinka asia hoituu marraskuulla. Minua loukataan istuvana pj:nä enkä halua lähteä mittelöimään kannattavuutta äänestyksellä.


Työpäivä oli ihan OK. Ensin olin Uudessakylässä kaksi tuntia, kävin matkalla mäkkärissä hampurilaisella ja sitten Hämeenpuistoon. Vein kerrostaloperheelle omenoita muovikassillisen. Perheen poika tuli paikalle ennen lähtöäni ja hän kiitteli omenoista. Kehui että onpa meillä nyt tosi siistiä ja kiiltävää. Perheen mäyräkoira oli taas tarkkana siivouksiani seuratessaan.


Sain mainosluonnoksen Fonectan keltaisilta sivuilta. Mainos maksaa värillisenä 390 euroa + ALV. Aika iso raha, mutta pakkohan yrityksen tiedot on löytyä myös puhelinluettelosta.


Tein taas illalla veneperunoita ja pihvejä. Poika ihastui niihin viimeksi. Kertoi että ruoka oli hyvää ja piti nälkää hyvin. Pihvit paloivat taas kuten viimeksikin. Seuraavalla kerralla otan ne uunista pois aikaisemmin kuin perunat. Kolmas kerta toden sanoo.


Huomenna olen menossa Käpylään aamulla. Siellä on taas remppamiehet paikalla. Sitten menen Messukylään ja siellä on pieni kissanpentu paikalla. Pentu ei ole vielä kuullut imurinääntä ja omistaja pyysi minua kertomaan kuinka se suhtautuu imuriin.