Olin aikeissa soittaa huomenna Ensimetriin, koska starttirahan jatkohakemuksesta ei kuulunut mitään. Anoin puolivuotta ja neljää kuukautta minulle lupailtiin. Naapurin rouva tuli meille illalla kirjeen kanssa. Posti oli vienyt odottamani postin vahingossa heille. Avasin kuoren ja näin yllätyksen: starttirahaa myönnettiin puolivuotta. Eli 6.1.2009 asti. Jee!

Nyt on oltava yhteydessä verottajaan, koska veroprosenttini saattaa nousta. Soitan Ensimetriin ja kiitän heitä. Ihanaa että he uskovat liikeideani toimivan.

Päivällä olin vakikohteessani siivoamassa. Siellä minua odotti kirjelappu. Kyselivät pidänkö lomaa heinäkuussa. Jos en pidä, niin olisin tervetullut heille siivoamaan. Kirjoitin vastaukseksi etten lomaile ja siivoan heillä mieluusti.

Tulin kotiin ja söin nälkäisenä lihamakaronilaatikkoa. Sitten nukuin koiran kanssa puolentunnin päiväunet. Sorvasin sitten ajopäiväkirjaa. Olen nyt kirjannut työajoni tammikuulta lähtien. Päivämäärät ja ajokohteet ovat selvillä. Nyt on vielä kirjattava kilometrit esille. Hyvä että homma on edes alussa.

Illalla poikkesin ruokakaupassa, töllöttelin telkkaria ja soitin siskolleni sekä kaverilleni. Huomenna on kolmen tunnin työpäivä vakituisen asiakkaan luona. Luultavasti menen illalla tyttären kanssa vaateostoksille. Hänellä on tavoite saada uutta vaatetta kaverinsa häihin, jotka ovat lauantaina.