Eiliseen juttuuni oli tullut kommentteja ja vastasin niihin. Oma kommenttini ei tullut näkyviin, vaan error ilmoitus. Tein sitten niin kuten Vuodatuksen sivulla neuvottiin: kirjauduin blogiini, valitsin muokkaa ja tallensin. Tuloksena oli se että jo näkyvissä olleet kommentit häipyivät kokonaan. Ja samoin minun vastaukseni. Sinne meni Ritan, Kaksosen ja Tanssivan harmaan pantterin kommentit. Sorry!

Aamulla olin sen ainoan vakiasiakkaani luona siivoamassa. Siivous sujuu aina vaan nopeammin. Perheen äidillä on selkä aika jumissa, hän sanoi tilaavansa minut myös ensi viikolla, mikäli ei parane. Muuten menen sinne taas kahden viikon päästä. Postilaatikkoihin en ole nyt jakanut mainoksia. Yritän tsempata itseäni taas toimimaan.

Iltapäivällä olin kotona ja sain taas seurata naapurin koiran mellastusta. Lapset olivat taas päästäneet koiran irti ja se juoksi naapureiden pihoissa. Koira oli päässyt vapaaksi jo aamulla, koska pihassamme oli sen tuoreet jäljet yöllä sataneessa lumessa. Jäljistä näki että koiralla oli ollut hihnan pätkä mukana. Kun lähdin viiden maissa kokoukseen, koira oli edelleen irti.

Olin erään keskusjärjestön hallituksen kokouksessa sähkölaitoksen tiloissa. Tarjolla oli kahvia, suolapalaa ja tiramisua. Suunnittelimme laivaseminaaria huhti -toukokuulle. Sähkölaitos taas kutsui hallituksen toukokuulla Pyhäjärviristeilylle ja sen jälkeen Ratinaan jalkapallo-ottelua seuraamaan. Oli meillä muutakin asiaan esityslistalla: tärkeämpiä asioita.

Kotimatkalla poikkesin tyttären luona. Sain takaisin hänelle lainaamani matkalaukun ja tytär antoi minulle tuliaiseksi meksikolaista kahvia. Juttelimme tyttären lomamatkasta ja ihastelin nuorenparin uutta sänkyä. Tyttären poikakaverilla oli tänään nimipäivät, mutta niitä ei juhlistettu. Olin kotona vasta yhdeksän jälkeen.