Nukuin puoleenpäivään. Piti käydä läheisessä lahjatavaraliikkeessä palauttamassa lotto ja kenot, mutta se ei onnistunut. Liike oli lyhentänyt lauantain aukioloaikaa parilla tunnilla. Liikkeen viereen on tulossa uusi ruokakauppa ja nyt tulevan kaupan liiketila on remontissa. Syyskuun loppupuolella uusi lähikauppamme tulee olemaan Valintatalo.

Tein todella maukasta jauhelihakeittoa. Perunoita, porkkanoita, sipulia, hyvin maustettua paistettua jauhelihaa, kasvis- ja lihaliemikuutiot, laakerinlehdet, pippurit ja keittojuurekset vaan kattilaan. Lisäksi puoli putkiloa tomaattipyrettä. Ja tietysti sormisuolaa.

Söin kaksi lautasellista ja menin koiran kanssa päikkäreille. Koira näki jotakin unta ja potki minua haukkuessaan. Sitten kaveri soitti minulle. Hän lupasi lähteä teatteriin minun ja poikani kanssa. Keitin itselleni kahvit, jotta piristyisin.

Juuri kun olimme lähdössä teatterille, tytär saapui tänne. Nopeat kuulumiset vaan ovella ja matkaan. Kaveri napattiin matkalta kyytiin ja kiisimme kohti kaupunkia. Olimme teatterilla sopivasti kymmenen minuuttia ennen esityksen alkua.

Pähkähullu hotelli oli ihan OK esitys, mutta jotakin siitä puuttui. Rytmi ei stemmannut tai jokin muu mättäsi. Ei se silti huono ollut. Poikakin tykkäsi esityksestä. Hyvä niin, koska melkein puolipakolla sain hänet mukaan.

Ex-poikakaveri oli soittanut ja soitin hänelle takaisinpäin väliajalla. Lupasi tulla huomenna iltapäivällä käymään. Minä olen luvannut mennä pojan kanssa huomenna elokuviin, mutta menemme sitten illalla. Poika haluaa nähdä tämän elokuvan.