Tytär tuli aamulla tänne kotiin ja keitti itselleen synttärikahvit. Minä join teetä. Annoin hänelle lahjan ja se oli mieleinen. Tytär oli käynyt laattamyymälässä hakemassa saumausainetta ja pääsin hänen kyydillään heidän uudelle asunnolle. Autoni oli siellä parkissa. Pakkasta oli sen verran että auton lasit oli jäässä. Auto ehti olemaan vain 15 minuuttia lämmityksessä, koska minulla oli kiire työhaastatteluun. Nykyään tuntuu että aina kotoa lähtiessä huikkaan pojalle, että olen menossa työhaastatteluun.

Olin ajoissa Lapintiellä mediamyyntipaikassa. Haastattelu kesti 45 minuuttia, eikä minua yskittänyt ollenkaan. Tässä työtehtävässä oli tarkoitus myydä yrityksille mainostilaa yritysrekisteriin. Työaika klo 8.30-16.00. Provikka 10 % ja mahdollinen kuukausipalkka 1250 euroa. Kuukausipalkalla myyntiä pitää olla 10 000:n euron edestä. Lupasin palata asiaan ensi viikolla. Tämäkin vähän nauratti minua. Tunsin olevani työnantajan asemassa ja ilmoittelen päätöksen kun se minulle sopii. Näistä kolmesta työpaikasta, joihin minut olisi palkattu, edelleen PlusTV tuntuu parhaimmalta. Ihan innolla ja positiivisin mielin kokeilen työtä provisiopalkalla.

Kotimatkalla hain itselleni ja pojalle pitsat. Katselimme Pulttibois ohjelmaa DVD:ltä ja se oli hauskaa. Sitten lähdin kampaajalle.

Minulla on nyt tulenpunaisia raitoja hiuksissa, ihan makeen näköisiä. On se kumma kuinka olo piristyy aina uusien hiusten myötä.

Yhdistyksemme jäsenkirjeet saatiin postivalmiiksi. Uusi taloudenhoitajamme kävi meillä ja laitoimme kirjeet valmiiksi postitettavaksi. Minä olin taitellut A:neloset puolikkaiksi ja niittailimme ne kiinni. Kakkosluokan postimerkit laitettiin kirjeisiin ja vielä niihin piti laittaa kynällä kakkonen. Vien kirjeet huomenna asiamiespostiin ja samalla tarkistutan loton ja kenon. Ja osallistun supermonivetoon.

Naapurin rouva kyseli minua shoppailemaan alennusmyynteihin. Totesin, ettei minulla ole mitään ostettavaa. Ja muutenkin inhoan shoppailua, saati sitten ruuhkassa ostelua.

Ex-poikaystäväni soitti ja ilmoitti tulevansa meille lauantaina aamupäivällä. Käymme varmaan tyttären uudella asunnolla. Tyttärellä on taas viikonloppuna yöpäivystys Ilveksessä. Heillä on myös muutto viikonloppuna. Missähän välissä tytär aikoo nukkua?