Aamulla menin taas Anttilaan. Pukukopeilla eräs myyjistä kehotti minua hakemaan uuden paidan, työasut oli nimittäin uusittu. Menin henkilöstöpäällikön luokse paitaa kysymään, mutta sain tylyn vastaanoton. Päällikkö jutteli jonkun myyjän kanssa ja minä ikään kuin häiritsin heitä. Uusi työasu on vain vakituista henkilökuntaa varten, tämän vastauksen minä sain. Minulla on edelleen talvikäyttöön tarkoitettu paitapusero työasuna ja nyt minulle annettiin kesäpaita, siis se vanhan mallinen. Päällikkö vielä tokaisi että ei se kait ole kovin likainen. No, paita ei todellakaan haissut hielle, mutta oli se aika ryppyinen. Vein paidan pukukoppiin ja pidän nyt edelleen sitä vanhaa paitaa. Päivä oli yhtä tavaran purkua ja yhden tunnin olin sovituskopeilla. Vuoroni oli klo 14-15. Edellinen valvoja läksytti minua siitä että minun olisi pitänyt saapua paikalle ainakin neljää minuuttia aikaisemmin kuin vuoroni alkaa. Hänen pitäisi päästä leimaamaan korttinsa juuri tasalta, eikä minuuttia yli. Ou jee!

Nukuin pienet päikkärit kun pääsin kotiin. Kävin tyttären kanssa kaverini luona kahvilla ja saimme syödä makoisaa amerikkalaista juustokakkua. Kaverilleni on talo myynnissä ja ensimmäiset mahdolliset talonostajat tulevat huomenna taloa katsomaan. Kaverini yritti saada koiraansa sanomaan Mummu. Koira örisi jotakin, mutta ei se minusta kuulostanut Mummu-sanalta.

Illalla tein kurssin etätehtävät valmiiksi ja saan ne huomenna postiin.