Olin siellä Pyynikillä kävelemässä. Osallistujia oli kolme aikuista ja kolme lasta, kolme näytönvalvojaa ja itse vapaa-aikaohjaajaksi valmistuva opiskelija. Matkan aikana meille selvitettiin Pyynikin historiaa ja tutustuimme erilaisiin kasveihin, esim kynäjalavaan. Retken päätteeksi joimme munkkikahvit näkötornilla. Tapasin erään tuttava miehen ja hänellä oli sovittu treffit näkötornille. Hän oli tavannut edellispäivänä netissä jonkun naisen ja nyt heillä oli live-tapaminen. Jäimme kaverini kanssa kyttäämään tapaamiseen tulevaa naista. Ihan fiksun näköinen se nainen olikin. Itsellä pitäisi olla uskallusta myös ryhtyä tapailemaan miehiä ja deittailla. Minä olen rohkea ja sosiaalinen, mutta tässä asiassa olen ihan lukossa. 

Illalla lähdimme vielä kaverini kanssa kiertämään Kaukajärveä. Alussa satoi tosi rankasti. Minä olin kääntymässä jo takaisin, mutta onneksi kaverini kieltäytyi käännöksestä. Uimarannan kohdalla silmiä kirvelsi, kun ripsivärit valuivat silmiin. Riihiniemen kohdalla sade loppui. Koira oli innoissaan kun sai taas olla irti. Näimme poliisiauton Levonmäen paikkeilla, he olivat etsimässä kadonnutta vanhusta. Lenkki kesti klo 22.00 asti, joten Lost jäi näkemättä. Ehdin kyllä katsella 4400 sivusilmällä. Laitoin litimärät farkkuni koneeseen pesuun ja latasin samalla astianpesukoneen.

Lasteni isoisä on edelleen sairaalassa, tytär kävi tänään häntä katsomassa isänsä ja isän avopuolison kanssa. Luultavasti edessä on hautajaiset. Minua ei kait kutsuta niihin, koska olen se paha ex-miniä.