Menin aamulla kouluun. Myöhästyin taas hieman; edellisellä bussilla olisin koululla hieman yli kahdeksan mutta seuraavalla olen perillä klo 8.40. Koulupäivä alkaa klo 8.30. Koko aamun laskimme tuotteiden hintoja; verottomia, verollisia ja myös tutustuimme katteisiin. Blaa, blaa ja blaa. Tosi kiinnostavaa todella.

Pääsin koulusta yhdentoista pintaan. Minulla oli ihan sairas nälkä ja suuntasinkin heti Kauppahalliin. Ostin mustaamakkaraa, se sopi hyvin budjettiini, annos maksoi vain 1,35 euroa. Sitten matkasin pankkiini eli Nordeaan. Sain jonottaa melkein tunnin. Vihdoinkin kun pääsin tiskille, niin siinä oli vastassa kesätyöntekijä, joka ei osannut auttaa minua. Minut ohjattiin lainaosastolle. Asiani oli se, että halusin asuntolainamaksuuni vapaakuukauden ja heti toukokuulle. Asia järjestyi monien mutkien jälkeen.

Kaiken tämän jälkeen matkasin Aamulehteen. Tarkoitukseni oli laittaa siskolleni onnittelujuttu lehteen huomiseksi. Kuvallinen ilmoitus olisi pitänyt jättää puoleen päivään mennessä, minä olin kaksi tuntia myöhässä määräajasta. En sitten jättänyt minkäänlaista ilmoitusta.

Meinasin nukahtaa Paunulaiseen ja mennä pysäkkini ohi. Kun pääsin kotiin, nukuin parin tunnin päikkärit. Illalla olimme karhuja katsastamassa. Aamulla oli tullut tieto hälytyskeskukseen, että Annalassa tepastelee karhu. Joku pyöräilijä oli otuksen nähnyt. Olin siis illalla parin kaverini ja kahden koiran kanssa Kaukajärven metsissä, mutta emme me karhua nähneet.